berengulce Bebegim 9 aylık bu ay kizamik asisi olduğu için 10. Ay ya da 11 de başlamak istiyorum bu aylarda başlayan oldu mu kacinci aylarda devam etti
KuzeyinAnnesi03 berengulce 12 aylık başladık 2 doz olduk ilk doz 2 iğne yaptık canım biz . 3. Dozu 1 sene sonra
Rwerdst berengulce oğlumu ben 13 aylık yaptırdım. 1 ay ara olsun dedik. 13 ve 15. Ayda yaptırdık. Baxsero nun 3.dozu da eylülde olması laızm.
KuzeyinAnnesi03 berengulce araya vakit koyduk devlet hastanelerinde sağlam çocuk ve aşı polikliniği var orda vurdurdum ilk gidip sana aşı takvimi düzenliyor gün veriyor o gun aşıyı alıp gidiyrosun