oguzunannesi2025 Merhaba, oğlum 4 ay 22 günlük ne zaman oturmaya başlamalıyız, siz ne zaman başladınız?
Kizarmisdondurma oguzunannesi2025 4 aylıkken kucakta ve dizimde ata biner gibi 5 aylık destekli oturak ve bebeyatmaz 6 aylıkta desteksiz oturdu bu şekilde🙏🏻
YorgunAmaMutluAnne oguzunannesi2025 yavaştan kucağınızda 2 dakika 3 dakika 5 dakika olarak alıştırmaya başlayın
Sunismyson oguzunannesi2025 Oğlum çok aceleciydi kafasını doğduğu gün kaldırmaya başlamıştı. 3 aylıktan itibaren destekli oturtmaya başladık çünkü anakucağında bile kendini kaldırmaya çalışıyordu. Tam desteksiz oturma dönemi 6.5 aylıkkendi.
oguzunannesi2025 10 dakika kadar kanepeye koyup etrafına yastık koyup ben de oturuyorum yanında eline oyuncak veriyorum ama oturmak istemiyor yatmak istiyor hep
defneduruu oguzunannesi2025 5.5 da kısa kısa oturttm 6 aylıkken kendi durup devrilmeye başladı 7 aylkk desteksiz oturuyor