cebruc Merhaba anneler. 3 aylık kızım iki gündür mama yerken ve emerken ağlıyor. İstah yok yediremiyorum mamayı. Memeyide istemiyor ne yapmam gerekir? Neden böyle olur bir fikri olan var mı