ceydarss merhaba cildiye doktoru çocuk doktoru her gittiğimiz doktora gösterdim bazıları nf e benzemiyor dedi bazıları takip edelim dedi. İşte epilepsi yada zeka geriliği tarzı şeyler var mı diye sordular ama çok şükür yok, çok şükür çoğalma gibi şeylerde yok 4 yaş girmek üzere 4 aylıkken farkettim ilk hepsini hala aynı lekeleri hatta bazıları eskiden daha belirgindi şuan daha az belirgin. Bende de var doğum lekesi bikac doktor da annede olunca genelde bişey olmuyo gibi şeyler söylediler. Testte yaptirmadik öyle olunca henüz kesin net bişey yok yani