bgkrkmz canım benim de tam doğum yapalı 2 sene oldu ve hâla dökülüyor. Neler neler yaptım ama durmuyo gerçekten. Drrmatoloğa gittim değerlerime baktırdım b 12 eksik çıkmıştı bi ama yine de bir sürü takviye kullandım, saç için karışımlar kullandım biraz durdu bir iki ay falan sonra yine dökülmeye başladı. Biberiye suyu, biberiye yağı, doktorun önerdiği şampuan, saç için Solgar takviyesi hepsini kullandım ama yok yani hala dökülüyor. Öyle ki saçım bir tutam kaldı. En son çare şimdi prp ile mezoterapi dönüşümlü olarak yaptırmaya başladım ilk seansını yaptırdım prp nin bakalım bu etki edecek mi.