dilekerem28 bizimde demir depolarımız neredeyse bomboş çıktı b12si çok düşüktü. Doktorumuz ferro sanol b şurup yazdı sabah akşam 5er ml içicek dedi b12 içinde 4 kutu iğne yazdı ilk kutuyu 5 gün boyunca yarım doz, 2. Kutuyu gün aşırı yarım doz, 3. Kutuyu haftada 2 kere yarım doz, 4. Kutuyu haftada 1 kere yarım doz şeklinde yaptıracaksınız dedi önümüzdeki hafta tekrar kan tahlili yapılacak bakalım 2 ayda etkisi olmuş mu bakacak doktorumuz ama bizim gözümüzde çok fark var eskiden bebeğim çok çabuk yorulurdu halsizdi iştahsızdı şimdi oldukça hareketli kilosuna rağmen ve iştahlı algıları açıldı resmen