Minikprenses_1
Benim kızım 6 aylık . Elma armut ve kayısı ya da şeftali dilimliyorum . Üzerine gelecek kadar su ekliyorum . Suyuna göre piştikten sonra irmik ekleyip 2 dakika daha kaynatıyorum . Sonra mikserle çekiyorum .
Ve yedireceğim zaman ceviz rendeliyorum . Ve çok az pekmez ekliyorum . Hem besleyici hem doyurucu hem kalorili .
Sabah kahvaltı da
Mısır ununu hafif tereyağında döndürüp su ekliyorum birde yumurta sarısı pişiriyorum . Yumuşak omlet gibi oluyor . İçine bi dilim avakado bi tatlı kaşığı labne ekliyorum . Yine ceviz rendeliyorum . Bu da hem kalorili hem besleyici . Yani bu düzen ile kilo alımımız iyi şükür . Öyle topaç değil ama zayıfta değil .
Öğlende tahıllı bazen yoğurtlu çorba yapıyorum .
Bebeğinizin iştahı var ise 3 saatte besleme ile kilo alır .