Mlkkrm benimkilerin arasında 2,5 yaş var. Çok şükür kıskanma falan olmadı. Evet araları kaç yaş olursa olsun iki çocuk tek çocuk gibi rahat olmuyor illaki zorlukları oluyor ama az yaş farkının şöyle bir avantajını gördüm ikisi de aynı oyunlardan keyif alıp beraber çok güzel eğleniyorlar. Yaş farkı arttıkça bence keyif aldıkları oyunlar aktiviteler farklılaşır gibi geliyor. Ama ikinci çocuğun ger türlü daha zor olacağını aklınızda tutarak yapın