kedilipicama Vaemı benim gibi olan gece’ye kadar hiç bişey yemiyorum desem yeridir aksi olan aç olduğumu da hissetmiyorum. Gece şekerim düşüyor sanırım elim ayağım titriyor üşüme geliyor bi kaç şey agzıma atıp yatıyorum. Kahve vs öyle şeyler tuketiyorum sadece
yeni_anne__ kedilipicama benn eşimle kahvaltı yapsam yapıyorum onun haricinde ağzıma gram sey girmiyor bebegım asla rahat vermiyor benim eşim de cok üzülüyor yemedim için ama asla Fırat olmuyor o kadar cok yoruluyorum ki iştah da kalmıyor
elanur798_ kedilipicama bende sabah kahvaltı yapamıyorum öglen yiyemiyorum aç oluyorum ama canım hiç yemek istemiyor
BeyzanurrK kedilipicama ah keşke benim de öyle olsa bende ev işlerine ve 2 kızıma da yetişiyorum ama boğazada yetişiyorum keşke iştah sıfır olsa da kilo versem
kedilipicama Yemek vs yemeye calıssam bi kaç lokmada midem bulanıyor bırakıyorum. Esimle bu yüzden neredeyse her gün tartısıyoruz
brnygt kedilipicama merhaba bende bu durumdayım sofraya oturunca bile gene bir şey yiyeyimeyeceğim kaygısından direkt midem bulanıyor yiyemiyorum karşımdakine de rezil oluyorum düşüncesi vs aşabildiniz mi bu durumu
kedilipicama yeni_anne__ oylr valla kuzum iştah sıfır eşim bilerek yaptığımı düşünüyor yememe konusunda sürekli bi tartısma hali😄 akşama kadar kosusuturmaktan afedersin tuv vakit yokken bilerek diyor ya🤣
kedilipicama elanur798_ bi zmn sonra mide küçülüyor canım şuan o durumdayım direkt mide bulantısı yapıyor bu durum
yavruaslanlar kedilipicama bende öyleyim ama 2 kruvasan bir rafadan gömdüm 3 te snra az bezelye yedim
kedilipicama BeyzanurrK zayıflatıcı kahvem vardı o iştah kesiyırdu ama kullanmıyorum bayadır etkisi anca geldi herhalde🤣
kedilipicama BeyzanurrK baya herkes oneriyor harmananın kuzum 2 tane almıştım kampanyadan 20 gün anca icebildim iyiydi baya etkisi ama
kedilipicama brnygt yok canım asamadım ne yazikki alıştım böyle devam ediyo bunyede alıştı haliyle mide küçüldü bişey yiyemiyorum şekerim düşünce mecbur ayakta durmak için atıstırıyorum sizede geçmiş olsun zor bi durum