Sevgili anneler oğlum 25 aylık kan değerleri vs hamd olsun iyi fakat oğlum iştahsız bir çocuk benim zorlamamla 11 kg oldu . Arkadaşlarimin çocukları var oğlumdan küçük olmalarına rağmen en az 13 kilolar kıyas yapmayi sevmem ama insan etkileniyor yani değiştirebileceğim bir şey var ise değiştirmek istiyorum bu durumu beni psikolojik olarak zorluyor diyorum hiç mi bir çocuğun cani bir şey istemez hiç mi acıktım demez . Sizler ne durumdasınız ? Dertleşeme ihtiyacım var . Milletin çocuğuna bakıyorum ne verseler yiyorlar benimki gün boyu aç kalsın istemez tek istediği şey su . Üzülüyorum bu duruma böyle olup büyüdükçe gecicek mi bu durum 🥹🥹var mı böyle olup sonra bebekleri her şeyi yiyen anneler . 🙂