Ya kızlar çevremdekiler çok kilolusun zayıfla diyor bende zayıflamaya çalışıyorum ama yemediğim halde kilo alıyorum geçen sene 53 düm emzirmeyi bıraktım bıraktığım andan itibaren kilo almaya başladım şuan 63 kiloyum geçen sene kan verdigimde triodimle ilgili bi sorun vardı yüksek miydi düşük müydü hatırlamıyorum. Gün içinde sadece kahvaltımı tam yapıyorum, Ekmek 1 dilim yerim, abur çubur, tatlı çikolata nerdeyse hiç yemem, akşam kızımı uyuyunca meyveli soda yada kahve içerim. Gün içinde çoğunlukla içecek içerim kahve, meyveli soda,meyve suyu gibi yemek yemem ama git gide kilo alıyorum sizce bu neyden kaynaklı başına gelen varmi