merveedgnn mama sandalyesi dışına çıkarmayı denediniz mi? Yere sofra bezi seriyorum, meyve vs dilimleyip önüne koyuyorum. 11 aylık bebeğim. 10. ayın başında aynısını yaşadık. Ben de öğün algısından tamamen çıktım. Pankek yaptım mesela, evde gezerken eline verdim. Şimdi daha pozitif. Mama sandalyesinde de önüne koyuyorum, eline de kaşık veriyorum. “Anne de yesin mı?” Diyorum. Kaşığı bana uzatıyor. "Şimdi Oğuz yesin diyerek ona veriyorum yiyor 😂