7 aylık bebeğim var yanlız büyütüyorum şu sıralar tahammülüm gerçekten sıfır o kadar ilgi istiyor ki benden başkasına gitmiyor aşırı zorlanıyorum yeri geliyor yemek yapamıyorum eşim de yardımcı oluyor tabi ama yükün çoğunluğu omuzlarımda bazen bağırıyorum sonra vicdan azabı çekiyorum böyle süreç yaşayanlar varsa tavsiye verebilir mi