Momalpa Asli1453 hayır bir sorun olmadı adetteydim taktıklarında ve bıgün 25. günüm hala adetim devam ediyor asla bitmiyor bakır taktılar zaten devlet tek tip takıyor
Elifsaid Momalpa İnşallah cnm.Bende taktırdım.1 yıl takılı kaldı.Son üç,dört ay sürekli lekelenmeli adet oluyordum.Çıkarttım kordonlarımı bağlattım.
Alpyigit3434 Momalpa çok ağrının ve kanamanın olduğunu spiralin kayma ihtimalini dln söyle bi bakarlar herhalde sadece gebeler gitmiyor ya acile sonuçta
Alpyigit3434 Elifsaid acaba neden öyle oldu kayma mı oldu bendede lekelenme hep olur ama mart ayında 15 gün leke geldi ilk kez sonrada olmadı öyle acaba niye diye düşündüm
Yusaydef Momalpa çıkarmaz ama sağlık ocağında aile destek planlaması varsa orası çıkarır babada hiç yaramadı ayın 20günü hep lekelenmelerim oldu en son dayanamadım çıkarttırdım
dayes Momalpa çıkarmaz bence kadın doğuma yönlendirir ama siz çok kötü olduğunuzu kanama yüzünden halsiz hissettiğinizi belirtin belki bir şeyler yaparlar
nurhs Alpyigit3434 ben de sprial taktırdım 17 gün oldu. Ebeden bilgi aldım taktırmadan önce ve 6 ay boyunca vücut ona alışmaya çalıştığı için ara kanama ve akıntı olabilir demişti. Tabii bu 6 ay boyunca adet olacak gibi kasık ağrısı falan da olabilirmiş
Elifsaid Alpyigit3434 Kayma falan olmamıştı.İlk aylar birşey yoktu.Sonra 3 ay sürekli lekelenme şeklinde oldu.Sonrasında ise 15 gün adet oluyordum 5 gün geçiyordu tekrar oluyordum.Yani anlayacağın baya iyi koruyordu.Hiç temiz kalmıyordum.😁