benaslindayohum_ Kızlar yaklaşık bir aydır sol göğsümün bir yeri ağrıyor bugün ele gelen kitleyi fark ettim bastırınca çok acıyor hayırlara çıkarsın inşallah 🥹
bosbelesisler Bi doktora görünün ama kalbinizi ferah tutun benim de ağrılı kitle vardı hala var hala ağrılı ama zararsız olduğu çıktı ağrıliyla genel anlamda zararsız deniyor