biz ilk portatif aldık chicco nun. her yere bizle gider ve gidiyor. 17 olucaz hala kullanırız. bence iyiki almışız. belli ay sonra sarkmaya başladı ama meraktan. eşim tedbiren başka istedi. ikinci el joe aldık çok ucuza. onu da iyiki diyorum. evde joe, gezmede chicco.