Teletabianteni 21 aydır itina ile emzik görevi görüyorum bakalım ne zamana kadar 🙃 Bazen çok bunalsamda bugünler gelip geçici, elbet son bulacak biliyorum. Bebeklerin kendilerini en güvende hissettiği, sadece beslenmeki için değil, acı, ağrı, korku, üzüntü, stres giderdiği yerdir meme aynı zamanda. Birnevi sığınacak liman. Emzirmek en güzel duygulardan biri bence.