patlakprezervatif Teletabianteni ben bu durumu yaşamak istemediğim için emziğe alıştırdım sadece uyuyacağı zaman emzik veriyorum. Herkes mutlu 😃
alinmom Teletabianteni zoraki emzik tutturmuştum kızıma 6 aylıkken bıraktı. Şuan tam bir meme bağımlısı 🥹🫢
nazts01 Teletabianteni benim bebeğim doğduğunda bir hafta küvezde kalmıştı sütüm sezaryen doğumu yaptığım için fazla gelmiyordu ilk başlarda küvezdeki yoğun bakımdaki hemşireler yani alıştırmış emziği ben de bazen Allah razı olsun diye dua ediyorum🥰
defnevedoruk patlakprezervatif nasıl alıştırdınız? Oğlum 20 günlük 18 gündür emzik vermeye çalışıyorum tutmuyor, kızıma 1 aylıkken tam vermiştim tutmuştu
mondecaidensecmeler patlakprezervatif aynen bende başta almıyordu 3 aylıkken alistirdim tam herkes mutlu 😊
Teletabianteni alinmom benimki asla kabul etmedi. Ek gida da kabul etmiyor. Meme ha meme gece de sabaha kadar memede yenidoğan gibi
alinmom patlakprezervatif tutmayan da tutmuyor cnm ablam yeğenime emzik tutturamadı bir türlü. Şuan 1 yaşın da parmak emiyor ama çok tatlı görünüyor bal akıyor sanki öyle iştahla sarılıyor ki 😅
tunaaamom24_ Şuan emzik görevi görürken yazıyorum, ve artık emme sekillerimiz de var çeşit çeşit. Şuan üzerimde ve hava çok sıcak 🫠🫠
Teletabianteni alinmom valla canım çıkıyor. Uykulari zaten kısa uyusun 5 dakika dinleneyim desem mümkün degil meme eme eme uyuyor tam duruyor cekeyim diyorum bırakmıyor devam ediyor. Memede uykusunu alip uyaniyor 😀
anneee5 Teletabianteni 6 ay kadar emzik verdim sonra ağzında aft çıktı bıraktı o gün bu gündür emzik benim 🤣🤣🤣 sıcakta da hiç çekilmiyor 🥴