24 günlük bebeğim var sütüm yeterli mi emin olamıyorum çiş kaka sayısı gayet güzel, emzirme sonrası veya aralarda biraz sağım da yapıyorum ama tek göğüsten 15 dkda 40 ml e yakın geliyor gözüme çok az göründü, ama bebeğim emdiği için mi böyledir sizce? Çünkü emzirme zamanlarında göğsümde doluluk hissediyorum ve bebeğim boşaltabiliyor. Yorumunuz nedir