Kızlar cocugum 2 yasnda bugün tuvalet egitimine basladk aslnda ikizler ama digeri hic yanaşmadı bende zorlamadm digeriyle deniyim dedm ilk defa lazmlga yaptı cisini bir saat sonra altına bida yaptı annem bez bagla rahatsz olup cıkarmak ister tuvaleti ister diyo ama ben bir kere cıkardkmı bida baglamam diyorum siz nasl yaptnz okadar bilgisiz tecrübesizimki bu konuda fikir verin bana siz nasl yaptnz varmı şunu yap mutlaka dediginiz seyler