ymrayse bence bu yas gruplarında erken diye düşünüyorum en ideali 2 yas ama daha öncesinde eğitinm verenlerde var henüz kaslar tam gelişmemiştir onun içinde kaçırma problemi fazla olacaktır ama ona tuvaleti anlatabilirsiniz birlikte gidip oturabilirsiniz belli bezsiz sizden göre göre zaten birseylerin mantigini kuracaktir