Okuyan olursa diye yazıyorum.ialçlı mr cekindim.güncel araştırmalar ve kullanılan ilaçlara göre bazen emzirmeye ara verilmediği durumlar olabiliyormuş.Aranızda cekinecek varsa radyologla görüşüp bilgi alsın.bizde kullanılan ilaç ve miktar anne sütüne cok az geciyormus ara vermesen olur demişti doktor.