tosuncukannesi Oğlumda alerji çıktığı için tıbbi mamaya geçmek zorunda kaldık elimde hiç açılmamış toplam 1 kg(500+500 gram) mama var almak isteyene uygun fiyata verebilirim
tosuncukannesi Esdoel yok hayır dogdugundan beri varmış alerji yeni farkedildi ama çok gazlı bir bebekti(alerjiden dolayımıs sonradan öğrendik) bu mama diğerlerine göre gazını daha çok rahatlattı
Esdoel tosuncukannesi anladım canım benim oğlumun da yüzünde benekler var da doktor anne sütü hariç bir şey veriyor musun dedi yok dedim eşim yanımdaydı bu mamayı kullanıyorum eşim aşırı baskıcı anne sütü konusunda o yüzden diyemedim doktora dedim acaba alerji mi diye
tosuncukannesi [silindi] 1 kutu bebivita 35 TL bende 2 kutu var almak isterse 70 TL tutacak ben hepsini 20 TL ye veriyorum sanmıyorum ama diyelim kargoda 20 tuttu nerdeyse 1 mama fiyatına 2 mama almış olacak yani kargoyla aynı fiyat olacağını düşünmüyorum 😊
tosuncukannesi Esdoel anladım ama dediğim gibi bizimki doğuştan beri yeşil kaka yapıyordu doktorlar normal diyordu bu ay öğrendik alerji olduğunu