Kızlar bebeğim 5,5 aylık oldu yarın tadımlara başlayacağız. 1 haftadır su vermeye başladım havalar çok sıcak malum sadece anne sütü alıyor ama birkaç gündür o da azaldı sanki, bez sayısı da azaldı. Günde kaç ml su vermeliyim çay kaşığı ile mi veriyorsunuz yoksa biberon ile mi su içiyorsunuz?