Benim tüm eşyalarım çöp oldu.
4 yaşı bekliyorum yenilerini alıcam 😂
Koltuklarım süt,su,meyve suyu, slime , hamur, tebeşir, boya leş gibi üstleri 😂
Halılarım da aynı şekilde çöpe atıcam.
Ben artık sinirlenmiyorum ya döksün oyalansın geçiyor gidiyor 🥲 buzdolabına sandalye çeker sütü alır gelir boşaltır.
Ben var ya aşırı sabır küpü oldum yani hiç gerilmiyorum bile.
Bak böyle koltuklarım
