Oğullarım Temmuz 19 da 2 yaşına girecekler ve bi nebze tuvalet eğitimine aslında kendileri karar verdiler bezlerini çıkarıyorlar kilot giydirsem çıkarıyorlar altlarında hiç birşey istemiyorlar . lazımlığa oturuyorlar bazen yapıyorlar ama nadir , geri kalan tüm zamanlarda evde yer , koltuk nereyi bulurlarsa yapıyorlar ve bu durum beni çok yormaya başladı artık sabrım tükeniyor ve sinirlenmeye başlıyorum biri lazımlığa otururken diğeri yere yapıyorsa hemen oturan kalkıp o da yere yapıyo biri diğerinden ne görüyorsa onu yapıyo alıştırma kilodu aldım onu da çıkarıyorlar istemiyorlar ve bu süreç en az 2 aydır devam ediyo 2 aydır yerden çiş kaka temizlemekten yoruldum başına böyle bi durum gelen varsa nasıl başettiğini yazabilir mi lütfen ne yapacağım bilemiyorum ikisi birbirini kışkırttığı için süreç daha da zorlaştı anlatıyorum buraya yapmıyoruz lazımlığa yapıyoruz yapınca alkış yapıcaz diye yere yaptıkları zaman alkış yapıyorlar bende hayır lazımlığa yapınca alkış yapıyoruz burası için değil diyorum ama nafile