300 bin kart borcum var yapılandırma yapıcam yeni yasa cıkmıs 3.11 faiz oranı sizce ne kadar oluyor geri ödeme yani tek maas zorlanıyoruz ekimin ilk haftası iş günüm o zamana kadar tek maasla donmuyor çark işe basladıktan snra komple kapatırım diyorum ne yapsam sizce? gelir 70 acık suan asgari ödemem 50 bin sasırdım kaldım eksi hesaptan ceksem oda hep faiz napsam sizce?