umaytoom Bebeğiniz kaç aylık? Benim oğlum 23 aylık, yaklaşık 13-14 aylıkken kendi başına yemek istemeye başladı. Engellemedik, tabağı, çatalı, kaşığı önüne koyduk. İlk başlarda çok döke saça yedi tabii doğal olarak. Ama şu an her öğününü kendi başına yiyebiliyor. Kaşığı ağzına götürürken üstüne dökülüyor arada hala ama eskisi gibi arkamızda bir yemek denizi bırakmıyoruz :)
Bence kendi başına yemek istiyorsa hevesini kırmayın. Kirleterek yese de bu şekilde öğreniyorlar ve kendilerine olan güvenleri gelişiyor.