Dört gün gecikti ve asla gecikmem çok düzenlidir ayın 8 inde oluyordum üç aydır düzenli . 5 ay önce doğum yaptım . Eşimle dikkat ediyoruz korunuyoruz ama yine de olabilir mi bilmiyorum test yaptım bugün tek çizgi negatif ama o zaman neden adet olmuyorum kafam çok karışık yaaa