Suna51 kizlar 15 Nisan da ikinci çocuğuma doğum yaptim dogum parasına basvuru yaptm fakat hala bir sonuc alamadım sonuc sayfasinda hata veriyor dun halkbanka gittim sordum yatmamis herhangi bir sarti falan var mi ne yapabilirim bilgisi olan var mi aceba