Blackmom Arkadaşlar 2 model arasında kararsız kaldım Joie nitro ve brisk kullanan var mı ? Ya da başka model de olur tavsiye alabilirim yardımcı olursanız sevinirim
momas Blackmom serrana ilaxidexi Toplu cevap vereyim biz yeni aldık nitro o kadar güzel ki dünya varmış travel model vardı resmen ağırlık çekmişiz bu hem hafif hem tek başıma bile kolay açıp kapatıyorum oğlum da çook sevdi
tazemom1 Blackmom serrana joie nitro kullanıyorum 2,5 senedir iyiki de onu almışım hem hafif yer kaplamıyor her yerde geçiyor pratik hem de çocuk rahat ediyor diğerlerine bakmayın bile
ilaxidexi momas çok teşekkürler sanırım ben de nitro alacağım. Araba bagajında yer kaplaması açısından nasıl