Kızlar kızım 11 aylık olcak 10 güne ve bir haftdır uykuya aşırı direniyor herşeye ağlıyo katılma hali. İstediği olmayınca kafasını mama sandalyesine vuruyor ilk kez başıma geliyo normalde çok mutlu bir bebekti. Bu ay bozuldu çocuğum. Yaşayan var mı nedir bu Allah aşkına napsam mutlu edemiyorum. Herşeye ağlıyor hep. Biraz kızayım diyorum benden çok kızıyor yada ağlıyor. Geçer mi biri güzel bişey desin 🥹