memm097 Doğduğu andan beri veriyorum çay kaşığı ile bir iki kaşık hep veriyordum kayınvalidem de hep ver diyordu
Maşallah 17 aylık olacağız suyu da çok seviyor hiç zorlanmadım kimi doktor verin diyor kimisi vermeyin diyor ben verdim açıkçası kayınvalidem bile diyordu bu İzmir sıcağında çocuğun ağzı yapıyordu yani emzirme sonraların da iki çay kaşığı şeklindeydi hep büyüdükçe döndü biberonla altını değiştirirken bile rahat ediyordum o biberonla su içerken ben hemen hallediyordum bir savaşa dönüyor alt üst değişimi şimdi bardakla kendisi içiyor tabiki