peruskam SedaNurAtlan inanırmısın 1 aydır aynı ilacı kullanıyorum. Ve 2 gündür berbat haldeyim bilmiyorum niye böyle oldu sinirde cabası
Nur_61 SedaNurAtlan lustral biraz sersem yapıyo bende kullandım geri bıraktım pazera kullanıyorum ben
SedaNurAtlan Nur_61 ben daha önce 100 mg olarak kullandım çok iyi gelmişti şimdi 50 yi kullanıyorum 1 aydır ama şu iki gündür çok kötüyüm
Nur_61 SedaNurAtlan atak dönemleri okuyo bir kaç gün bende yaşıyorum geçiyo ama sonra bende doktora gitmiştim atak dönemleri oluyo dedi ona denk geldiniz galiba içinize sinmiyor bi gidin doktora
SedaNurAtlan peruskam niye böyle olduk bende berbat haldeyim sabah kalkınca özellikle vücudumu biri sıkıyor gibi
peruskam SedaNurAtlan çarşamba tandevum var doktara anlatcam ilk 10 gün beni bi rahatlattı ama son 2 3 gündür nerdeyse kendinle kavga eder haldeyim bilmiyorum mutsuzlukta cabası bişey oldu sanki hayattan keyif almıyorum