Feyzosumunannesi 6 aya girer girmez sürünerek emeklemeye çalıştı bir ay sonra emekledi 10 aya girer girmezde yürümeye başladı 9 aylıkken ayağa kalkıyordu devamlı bebişim çok çabaladı yürümek ve emeklemek için bildiğin her gün antreman yaptı 😂😂 şimdi 10 ay 23 günlük bir ay sonrasını düşünemiyorum koşturacak herhalde iyice yani yürümesinin tek nedeni merakı olduğunu düşünüyorum o kadar meraklı o kadar kurcalamak istiyor ki her şeyi