Küçük kızım iki ay önce nöbet geçirdi büyük kızım bu olayı gördü dışarı çıkardık kalabalık oldu küçük kızım beş dakika sonra kendi ne geldi bu arada biz perişan olmuştık hiç aklıma gelmedi diğerine göstermemek küçük fazla uyursa çok korkuyır iki de bir gidip kontrol ediyor uyanınca da öpüyor az diğer odaya gitse küçük olan çok korkuyor yok nerde diyip ağlıypr önceleri böyle değildi bir hafta hastanede kalmıştık o ara yoksa bir çocuk psikolojisine mi götürsem