bernainci0 Islak mendil olarak ne kullanıyorsunuz. Kızım 36 günlük Molfix yenidoğan kullanıyordum ama fiyatı çok artmış değiştirmek istiyorum.
mamylatte bernainci0 bende molfix izotonik sulu kullanıyorum 15-20 gğn önce civilde 60 ya da 70 tl idi indirimde Takip ederseniz e bebek ya da civilde indirime giriyor
a_ne00444 Üni baby yenidxogan başladık olduğum yerde bulmak zor die püre baby memnunlar dxedim 1 koli aldım pişik yaptı molfiks izotonik yenidogan degistirmedim birdaha 2ay 22 günlük toptancı varsa olduğunuz yerde daha uygun ben şuan ordan toptan aliyorum
bernainci0 a_ne00444 Benim bulunduğum yerde bulamadım Molfix yenidoğanı internetten alıyordum Molfix hassas cilter için olanı var o nasıldır acaba
a_ne00444 bernainci0 deneyin hassas bı cildi yoksa sorun olmayabilir diyorum ya bejim ki çok hassas biraz bendende kaynaklandı pamuğa alistirdim çok kaka yapınca üni baby yenidoğan oda şu zaten şimdi asla başka birşey kabuk etmiyor anında pişiyor içeriği temiz olsun parfüm alkol olmasın kokulu ıslak mendilden kaçının yeterli olan bu bebeğinize dokunmuyorsa başka markaları deneyin
2prensesimvarcanim bernainci0 şokta bebe land var yeni doğan 3lu paket oluyor fiyatı çok uygun içeriği temiz .pişik vs yapmior Doğduğundan itibaren 7 ay Molfix izotenik sulu kullandık son 2 aydır sokunkini kullaniyoruz.
Pamukhanim_ bernainci0 molfix izotonik sulu kullanıyorum indirim takip ediyorum o şekilde uyguna geliyor
gulaslancin Baby turco yenidoğan kullanıyorum bi ara Sleepy aldım içinden küf çıktı. trendyolda baby turco nun kendi sitesinden aldım baby turco ya devam