Arakadaşalr merhaba olgum 22 aylık kendi çok sıkıyor yani 7 aydan beri öyle önce o kadar değildi. Sinirlendinde yapardı ama şuan. Hem sinir hem sevindiğinde. Kendini sıkıyor ellerini ağzını sıkıyor. Çocuk doktorumuzun yanında da yaptı dedi yapısal ona bilir bide heyacanlanıyor dedi ama korkuyorum ya acaba başka bişey mi