Evaninanasi Myneymis kesinlikle boydan uzun kollu mayo. Kızıma 1 yaşından beri giydiriyorum ben. Yandı derdi yok, sürekli güneş kremi yenileme derdi yok, cildi zarar görmüyor. Mis gibi. 1.5 yaşına kadqr kolluk yerine simit kullandık biz o konuda bilgim yok.
Leno Myneymis ben sadece uzun şort giydiriyordum güneşin tepede olduğu saatlerde denize girmiyorduk zaten 6 dan sonra birde sabah erken saatlerinde denize giriyorduk uzun kollu olanlar yapışıyordu üzerine çok rahatsız oluyordu, belki şimdi daha rahat giyer ama bebekken toplu olduğu için bebeğim giyememisti hiç