Merhabalar. Ben okb hastasıyım. Birkaç senedir bunun için düzenli ilaç kullanıyordum. Hamile kalınca ilacı bırakmak durumunda kaldım. Belirtilerim de oldukça hafiflemisti. Hamilelik sürecinde hiçbir sorun yaşamadım. Ancak dogum yaptıktan sonra takıntılarım iki kat arttı. Günlük hayatımı çok etkiliyor. Bu durumda beni depresyona soktu. Psikoloğa gidiyorum psikoterapi alıyorum. Ancak tek başına yeterli gelmiyor. Ilac kullanmam gerekiyor ama emzirdigim için ilaç kullanamıyorum. Gittigim doktor emzirirken kullanılan ilaçlar var diyor Ancak çocuk doktorumuza sorduğumda kesinlikle kullanma çocukta bağımlılık yoksunluk yapar dedi. İki arada bir derede kaldım resmen. Sütü kesmek için çok erken daha kızım 6 aylık. Benim gibi olan emzirirken böyle şeyler yaşayan varsa yardımcı olursanız çok sevinirim.