Eveet bebeğim bugün itibariyle 6 aylık oldu. Beni neler bekliyor ? Aman sakın uykuyla ilgili bişey demeyin zaten doğduğundan beri uyku problemi hep yaşadık😄 Bu dönemde neler yaptınız. Özellikle etkinlik anlamında bazen tıkanıyorum hep aynı şeyleri yapıyormuşuz gibi hissediyorum. Onun dışında ek gıdaya 5.ayda tadımlarla başlamıştık şimdi artık daha detaylı şeyler yapmam gerekecek. Her zaman tarif bulmakta zor oluyor sanırım siz nasıl yapıyorsunuz burda tarifler için sayfa öneriliyormu bilmiyorum ama özelden de beğendiğiniz ek gıda sayfaları varsa yazabilirsiniz🙏