Prensesannesi___ Kızım 1 yaşında nasıl ayakkabı almalıyım önerilerinizi paylaşır mısınız biraz uygun fiyatlı bakıyorum
aslhnkrts Prensesannesi___ ben civilden ortopedik ayakkabı almıştım kendi markasının vardı viccoya benzeyen kızım onla çok rahat yürüdü hafif bi ayakkabıydı
Durunun_annesii0 Prensesannesi___ vicco aldım ben sizede öneririm ilk adım ayakkabısı pahalı değil galiba
ZeydsMom İlk adim ayakkabisi anatomik olmali ortopedik degil once buna dikkat edilmeli. Eger bebegin ayaginda sorun yoksa tabiki. Ben trendyolda elma bebeden almistim.
ZeydsMom Prensesannesi___ evet şöyleki aldigim magazada olculeri verirken ayak olculeri de yaziyordu . Bebegimin bas parmaktan tibuga kadar ayagini olctum azicik bosluk biraktigimi dusunerek. Ne sık olsun ne cok bos. Oyle hangi numara o cm ye uygunsa onu aldim.
ZeydsMom Prensesannesi___ kiz icin sayfada baska modeller var . İsikli modeller bunlar bide. Anatomik olanlar
tugces09 Prensesannesi___ kızım 10 ay 19 günlük henüz yürümüyor ama bende viccolara baktım. Bı yerde okumuştum Dr lar evde koşmaya başlayana kadar ayakkabı giydirmeyin diyorlar. O yüzden yürüdükten sonra numarasına göre almaya karar verdim
00pamuk00 tugces09 tugces09 benim de kizim 10ay 20 günlük desteksiz biraktigimda 5-6 adım atıyor bende dışarıda da desteksiz yürütme çalışmaları yaptirmak için ayakkabı almayi düşünüyordum bu dediginize şaşırdım şimdi
mrv34- Prensesannesi___ ebebek de normal marka olan 300₺-250₺ ye bulabilirsiniz tabanları yumuşak hafifdir böyle onlardan başlayım süper oluyo
tugce94 Prensesannesi___ vicco hepsi buradadan aldım indirimleri takip ederseniz piyasayla aynı fiyata geliyor rahat görünüyor hafif biz memnun kaldık
Prensesannesi___ hazale966 siz ne zmaan aldınız yürüyünce mi kızım şuan emekliyo elinden tutunca yürüyo