emirtimr1 öneriniz nedir 2 parça halinde mi yoksa tek tip mayo mu? alttan çıtçıtlı kullanımı nasıl açılıyor mu? önerdiğiniz marka var mı?
avkatanne ben lcw den aldım alt üst ayrı. başına şapkayı da e bebekten aldım. geçen hafta tatildeydik öğlen 12-1 dışarıda sahilde olmamıza rağmen rengi bile kararmadı oğlumun. tabi altına güneş kremi de sürdüm sürekli.
avkatanne emirtimr1 Yok hayır açılmadı üst uzundu. Bir de altının ipleri vardı onları bağlıyordum. Benim bebiş 9 kilo 5 aylık ben 1-2 yaş aldım canım.
emirtimr1 avkatanne teşekkür ederim benim oğlanda 11 aylık bende büyük almayı düşünüyordım iyi oldu söylediğiniz🥹🤍