Arkadaşlar merhaba benim bebeğim 9 aylık 9750 gram mama ile besleniyor. 9. Ay kontrolüne götürdüğümüzde doktoru mamasını azaltıp ek gıdaya ağırlık vermemi istedi. Kanlarında bir sorun yok. Ama bezinde biraz azalma oldu bu durum normal mi? Bir de nasıl bir öğün sayısı yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz