yeni_anne__ Bebegimm beyazz tenli İstanbul da yaşıyorum havalar 30 32derece oluyorr dısarı cikamanız gerektıgı zamann kısa kol mu yoksa cok ince uzun kol mu giydırıyorsunuz yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler
ShutUp yeni_anne__ ben istanbul da yaşamıyorum ancak zıbınla duruyor çoğu zaman çok sıcak o yüzden kısa kollu giydirin isilik olmasın yavru
yeni_anne__ ShutUp evde sadece zıbınla duruyor ama dısarda nasıl giydirmem gerekiyor şaşırıyorum bazenn
alpaslanmom_ yeni_anne__ uzun kollu ne kadar incede giydirsek çocuğa eziyet resmen su içinde kalıyor benim oğlum kafası falan terliyor bebek arabasına koydugunuzda çok güneş almaz zaten merak etmeyin rica ederim
ShutUp yeni_anne__ ben zıbının üstüne şort giydiriyorum öyle çıkıyoruz iki kat ince olsa da giydirmiyorum kesinlikle
yeni_anne__ alpaslanmom_ ayyy evtttt uzunn koll giydirmek istemiyorum çünkü havva gerçekten cok sıcak terleyip teri soğuyor sonra daha kötü
alpaslanmom_ yeni_anne__ canım kessen çözüm değil tekrar uzayacak yanına ağız silme mendili al sil kafasını sürekli ben öyle yapıyorum bide başını koydugu kısma koyuyorum müslin bez terini çekiyor bakıyorum ıslaksa değiştiriyorum tekrar