lina01010 Kızım 4 aylık acayip saçlarj dökülüyor. Sabah bir kalkıyoruz yastığı saç içinde. Zaten çok sık yapılı bi saça sahip değil. Olanda acayio dökülüyor kafasının arkasınsa belirli bi bölümde kalmamış artık. Normalmidir dökülmesi acaba. Neden olur
KendiEvimdeDeplasmandayim lina01010 evet normal 6.ay civarı duruyo dökülme. Ben kedi tüyü toplama ruloları var ya onlarla topluyodum dökülen saçlarını gün içinde. Öneririm 😂
lina01010 KendiEvimdeDeplasmandayim aaa bak iyi dediniz. Evde var bnde onla toplaym. Her yer saç. Babası diyor bu yaşta başladı etrafa saç dökmeye 😁😁😁
mamylatte 3 ay 17 günlük bizde durum aynı bebeklik saçları dökülüyor yenisi çıkacak yerine merak etmeyin