Merhaba,oğlum 3 yaşına girecek yakında.Uzun zamandır el ve ayakları çok sıcak geliyor ,ayak tabanları yanıyor adeta.Üstünü asla örttürmez çorap giymeyi sevmez.Bana vücut ısısı bir hayli fazla geliyor en son çocuk doktoruna söylediğimde metabolizması hızlıdır dedi çok üstünde durmadı.Ama ben merak ediyorum normal mi diye.Şekerine bakıldı normal dendi kan tahlillerinde herhangi bir olumsuzluk yoktu d vit eksikliği
Hariç.