Ya kızlar enzirmeyi bırakalı 1 sene oldu hiç ellemezken 1 aydır sapık gibi eli hep göğsümde ucuyla oynuyor, mıncıklıyor, emmeye çalışıyor tek benim değil annemin kaynanamın göğsünüde dışarıdan mıncıklıyor sündürüyor herkesin memesine bakmak istiyor 34 aylik olacak yakında. Sebebi nedir acaba normal mi, valla sapık gibi hissediyorum 😅