esmaugurrr aynısını yaşadık ama doktorumuz biberonu değiştirmeyi ceya deliği büyütmeyi uygun bulmadı çünkü bebek zamanla bunu çekebilir hale geliyor ve anne sütü akışına en yakın akış bu akış emmedikçe gelmiyor diğer türlü zaten sizi bırakma riski oluyor.
Bizimki alıştı çekiyor hızlıca bitiriyor hatta🙊🥰