Merhaba anneler iki haftalık bir bebeğim var birinci haftamız iyi geçti ama bir haftadır göğüs yaram oldu kanıyor da emziremediğim için şimdilik sağım yaparak veriyorum çok sütüm gelmiyor çok zor doyuyor bebek ve hala doğum kilosunda ben ne yapicam bunalıma girdim artık 😓